ПРОЄКТ ІЗ ЦИФРОВІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ БАГАТОКВАРТИРНИМИ БУДИНКАМИ

22 листопада Кабінет Міністрів України ухвалив постанову №1336, яка передбачає створення Системи управління багатоквартирними будинками та Реєстру управління. Цей експериментальний проєкт покликаний уніфікувати та цифровізувати процеси управління спільним майном багатоквартирних будинків.

Цілі проєкту:

✔️запровадження зручного електронного інструменту для співвласників будинків у прийнятті рішень;
✔️централізація даних про управителів, ОСББ, технічний стан будинків і сертифікованих фахівців;
✔️створення електронних кабінетів для співвласників, управителів, органів місцевого самоврядування та атестованих осіб.

Етапи впровадження:

Через 3 місяці: функціонування Реєстру, створення кабінетів співвласників, внесення до системи технічної документації.
▪️Через 6 місяців: додавання до Реєстру управителів і атестованих фахівців, запуск голосування через систему.
▪️Через 1 рік: запуск кабінетів управителів, сертифікаційних органів, забезпечення електронного документообігу.
▪️Через 1,5 року: завершення впровадження всіх функцій.

Міністерства забезпечать інтеграцію системи з державними реєстрами, наповнення даними про ОСББ, управителів і сертифікованих фахівців. Органам місцевого самоврядування рекомендовано сприяти доступу до системи та внесенню необхідних відомостей.

Джерело: відділ забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування Ізмаїльської РДА.