І ЗНОВУ ПРО БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ. ДОПОКИ ВОНА НЕ СТАНЕ ЗВИЧАЙНОЮ ТА ЗВИЧНОЮ, МИ ПОВИННІ ГОВОРИТИ ПРО НЕЇ, ДУМАТИ ПРО НЕЇ, НАДИХАТИСЯ УСПІШНИМИ ПРИКЛАДАМИ ТА РІШУЧЕ ДІЯТИ.

🌞Можливо, для нас дещо з того, що вже існує в інших країнах, здається фантастикою, але скільки фантастичних ідей стало реальністю!

❤️Пропонуємо вашій увазі пост Безбар’єрність:

💕Є приклади, які дуже хочеться наслідувати. Відома мережа кав’ярень Starbucks, яка має 38 тисяч магазинів по всьому світу, відкрила першу абсолютно безбар’єрну локацію, створену за оновленими корпоративними стандартами доступності.

✅Новий заклад у Вашингтоні (округ Колумбія, США ) починає дбати про відвідувачів буквально з порогу. У прямому сенсі – адже двері оснастили електроприводом. І зсередини, і ззовні головного входу є подовжені вертикальні кнопки керування, які легко натискаються з різних висоти і кута.

✅ Половина працівників магазину знають і використовують американську жестову мову. А ще, для полегшення взаємодії тут облаштована точка продажу наступного покоління. POS-система вміє розпізнавати голос і фіксує побажання гостя.

✅ Сенсорний екран дозволяє збільшити пункти меню та має візуальне підтвердження вибору їжі чи напоїв. І коли можна буде насолодитися кавою, окрема панель теж повідомляє: імена клієнтів у алфавітному порядку розміщуються у трьох колонках відповідно до статусу замовлення – «прийняте», «у роботі», «готове».

✅ Про зручність стійки видачі теж подбали. Нависаюча полиця та майже метр вільного простору під нею забезпечує свободу маневрів. Місця вистачає і для крісла колісного, і для дитячої коляски, і для собаки-поводиря.

✅ У новій кав’ярні оптимізували акустику та освітлення. Поглинаючі перегородки на стелі допомагають зменшити шум і реверберацію (відлуння). Це дуже важливо для людей, які використовують, наприклад, слухові апарати. А про комфорт візуального спілкування дбають автоматичні регулятори освітлення на зовнішніх вікнах – вони балансують денні відблиски, тіні та фонове світло.

✅Для безпечності пересування були продумані конструктивні рішення. Локація має відкриті лінії огляду, на меблях і стінах заокруглені кути. Вбиральні оснащені пристроями 3 в 1: вони вмикають воду, дозують мило та сушать руки.

✅ Відвідувачі з порушеннями зору можуть скористатися додатком Aira та через камеру власного смартфона підключитися до візуального перекладача. Він сканує простір і допоможе зорієнтуватися в магазині чи зробити замовлення.

✅Стіну нового закладу прикрашає унікальна фреска заввишки 2,5 метри, яка закликає привернути увагу громадськості до питань безбар’єрності. Створив її Райан Сеслоу, художник з Нью-Йорка зі спадковою втратою слуху. Зменшена копія цієї фрески також вигравірувана на загальному столі у кав’ярні – щоб її на дотик могли відчути відвідувачі, які погано бачать.

Джерело: https://stories.starbucks.com/…/whats-inside-a-more…/…

#bezbariernist#безбарєрність#barrierfree

#бізнесбезбарєрів