МІНІНФРАСТРУКТУРИ: «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» ЗАПУСТИЛА ВЛАСНИЙ МОБІЛЬНИЙ ЗАСТОСУНОК

Укрзалізниця почала мобільну цифровізацію клієнтських послуг близько року тому, з власного чат-боту з продажу квитків. Однак, чат-бот обмежений в своїх функціях і не в змозі відповідати на всі питання, які виникають у пасажирів. Ще до початку широкомасштабного російського наступу було прийнято рішення про створення власного мобільного застосунку, який був би зручним в користуванні, швидким та зрозумілим.

Сьогодні командою Міністерства інфраструктури та «Укрзалізниці» запустили його в роботу.

Ключові функції: купівля і повернення квитків у застосунку, розклад руху та повідомлення про колію, на яку прибуває ваш потяг, особистий кабінет зі збереженими маршрутами для швидких повторних замовлень.

Важливо зазначити, що Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок, отже з покупця не стягуватимуться додаткові оплати чи комісії.

Запуск додатку є частиною нашої стратегії максимальної діджиталізації транспортної сфери, реалізацію якої ми не тільки не зупиняємо, але й прискорюємо в умовах війни. Під час війни вчасне сповіщення про наявність квитків на потяг, зміну графіку руху – це уже не тільки про зручність, але й про безпеку, особливо, коли йдеться про евакуацію людей із зони бойових дій, доставку гуманітарної допомоги чи релокацію бізнесу. 

У планах – розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг, а також розвиток систем онлайн-замовлення залізничних сервісів.

Скачати та встановити застосунок можна тут.