УКРАЇНА ДОЛУЧИЛАСЯ ДО ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЄКТУ NATIONAL PAVILLION ACCOUNT

Як малому та середньому бізнесу вийти на міжнародний ринок? Україна — учасник пілоту National Pavilion Account

Український малий та середній бізнес тестуватиме продажі на світовому ринку. Це відбудеться в межах пілотного проєкту National Pavilion Account, який триватиме з липня до грудня 2023 року.

Пілот допоможе українським підприємцям вийти на великі торговельні майданчики та зарубіжні ринки.

Що отримають підприємці?

🔗Навички з операцій електронної комерції

🔗Поради для початку міжнародної торгівлі

🔗Розбір дієвих маркетингових стратегій

🔗Практичні знання

За результатами тестування Єврокомісія розробить рекомендації для країн Східного партнерства, зокрема України.

Підкорюйте нові вершини бізнесу 💼

В Україні пілот буде реалізовано за участі маркетплейсу Made with bravery — національного павільйону та за підтримки Мінцифри. Тестування стало можливим у межах активностей проєкту EU4Digital, завдання якого — підтримати країни Східного партнерства в процесі інтеграції до Єдиного цифрового ринку ЄС.