МІНСОЦПОЛІТИКИ СПІЛЬНО З КООРДИНАТОРОМ ПРОЕКТІВ ОБСЄ В УКРАЇНІ РОЗПОЧАЛО СЕРІЮ ВЕБІНАРІВ ЩОДО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ СІМ’ЯМ З ДІТЬМИ В УМОВАХ ВІЙНИ

✅ 10 травня відбулося відкриття першого із чотирьох вебінарів, організованих Координатором проектів ОБСЄ в Україні спільно з Мінсоцполітики на тему „Соціально-психологічна допомога сім’ям з дітьми в умовах війни” для фахівців соціальної сфери та волонтерів.

В умовах війни найбільш вразливими категоріями населення є діти, особи похилого віку, особи з інвалідністю, жінки, сім’ї з дітьми. Також війна внесла свої корективи у роботу всіх органів влади, в тому числі і соціальних установ.

Велика кількість внутрішньо переміщених осіб, збільшене навантаження на працівників соціальної сфери, відсутність доступу до тимчасово окупованих територій, відсутність досвіду роботи з великою кількістю постраждалих осіб, – всі ці чинники зменшують можливості вчасно отримати необхідну допомогу.

Участь у відкритті семінару взяла керівник експертної групи з питань протидії торгівлі людьми, домашньому насильству та гендерної рівності Директорату розвитку соціальних послуг та захисту прав дітей Олена Фаримець, яка під час свого виступу поінформувала про основні виклики, з якими зіштовхнулися працівники соціальної сфери, а також про те, що для подолання цих викликів, Міністерство ще більше посилило співпрацю з міжнародними і громадськими організаціями, які оперативно переформатували свою звичну діяльність з метою забезпечення потреб держави у реагуванні на нові реалії та проблеми.

Вебінари розкривають теми організаційно-правових засад соціально-психологічної допомоги сім’ям з дітьми в умовах війни, здійснення експрес оцінки потреб сім’ї та дітей, надання першої психологічної допомоги, а також техніки стабілізації психологічних станів людей та дітей, що зазнали сильного стресу, та профілактика емоційного вигорання спеціалістів.

ℹ️ Серія вебінарів, які проходитимуть до 30 червня, допоможуть працівникам соціальної сфери не лише посилити свої професійні знання щодо соціально-психологічної роботи з сім’ями з дітьми, зрозуміти особливості роботи у період воєнного стану, але й знайти мотивацію та підтримку колег у подальшій професійній діяльності.