ПРО РЕЄСТР ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЗАГАЛЬНООБОВ`ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – автоматизований банк ? відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.

Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані:

?статус особи;

?дані про набутий страховий стаж;

?відомості про страхувальників;

?відомості про періоди трудових відносин;

?відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;

?відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;

?відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;

?відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;

?дані пенсійної справи;

?відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії.Увійти в особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.

У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.

Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” – “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”.

Відповідь на звернення – у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на вебпорталі).

?Отримуйте послуги безпечно на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

#ПенсійнийфондУкраїни

#UAразом