ПРОГРАМИ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ ВІД ЮНІСЕФ “СПІЛЬНО” — ЦЕ  ДОДАТКОВА ПІДТРИМКА БАГАТОДІТНИХ УКРАЇНСЬКИХ СІМЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Програма грошової допомоги «Спільно» від ЮНІСЕФ стала можливою завдяки фінансуванню Европейського Союзу, уряду Італії, Шведської агенції міжнародного розвитку SIDA та Центрального фонду  реагування на надзвичайні ситуації CERF.

Критерії відповідності

На другому етапі програми, що розпочався 15 червня, можуть взяти участь родини, що належать до однієї з двох категорій:

  1. Мають трьох і більше дітей до 18 років;
  2. Мають принаймні одну дитину з інвалідністю до 18 років.

Допомога надається сім’ям незалежно від статусу ВПО, які перебувають у будь-якому регіоні України, але за умови, що вони не отримували грошової допомоги від ЮНІСЕФ чи іншої міжнародної гуманітарної організації після 24 лютого 2022 року.

Реєстрація та етапи перевірки заявки

Якщо ваша родина належить до однієї із зазначених категорій та потребує фінансової підтримки, заходьте на register.unicef.org. Це єдиний офіційний сайт реєстрації на програму грошової допомоги. 

Заповнення форми не означає, що ви отримаєте допомогу автоматично, адже дані  буде перевірено на відповідність критеріям. Після реєстрації заявки проходять два етапи перевірки:

1.Технічний відбір. Це перевірка наявності всіх обов’язкових даних і відсутності в них помилок. Якщо заявка пройшла технічний відбір, голова домогосподарства отримує СМС. Повідомлення надходить на номер, вказаний у заявці. Технічна перевірка триває до двох тижнів, якщо це єдина зареєстрована заявка від родини (без дублікатів).

2.Відбір на відповідність критеріям програми. Якщо ваша родина відповідає критеріям програми і ще не отримала допомоги від жодної іншої міжнародної гуманітарної організації, вам буде нараховано кошти. Після грошового переказу надходить СМС для підтвердження отримання платежу.     

ЮНІСЕФ надсилає СМС з  короткого номеру 4224.

Важливо! Не подавайте заявки кілька разів. Це збільшує час для технічного відбору та перевірки на відповідність критеріям програми, що спричиняє затримку виплат родинам, які відповідають критеріям програми.

Сума грошової допомоги на місяць складає 2 220 грн на кожного члена сім’ї, але не більше як на п’ятьох осіб. 

Родина отримує одноразову виплату за три місяці на вказаний у заявці банківський рахунок. Ідентифікаційний код і номер рахунку у форматі IBAN має належати одній людині, яка вказана у заявці як отримувач коштів. Помилки у внесенні цих даних можуть спричинити затримку виплат.

Як розрахувати суму допомоги?

Кількість членів родини х на 2 220 грн х 3 місяці, наприклад:

  • якщо вас троє: 2 220 х 3 особи х 3 місяці, ви отримаєте 19 980 грн.
  • якщо вас четверо: 2 220 грн х 4 особи х 3 місяці, ви отримаєте 26 640 грн.
  • якщо вас п’ятеро чи більше: 2 220 грн х 5 осіб х 3 місяці, ви отримаєте 33 300 грн.

Номер гарячої лінії “Спільно” 0 800 600 017 (безоплатно, працює щодня з 8:00 до 22:00).

Як зареєструватися для участі у програмі?

Якщо ваше домогосподарство відповідає критеріям програми, заповніть анкету на сайті register.unicef.org, дотримуючись інструкцій.  

Впевніться, що всі обов’язкові дані внесені вірно, наприклад, ім’я, прізвище і по-батькові, ідентифікаційний код, номер рахунку у форматі IBAN та ін.Після заповнення анкети ви отримаєте ID-номер та QR-код.

Це підтвердження, що заявку зареєстровано (СМС про це не надходить). Якщо ви не отримали цих даних через технічний збій, повторіть реєстрацію. Збережіть ID-номер та QR-код. 

Для нарахування допомоги слід заповнити всі обов’язкові розділи анкети. Це:

– згода на обробку персональних даних;

– місце перебування;

– номер телефону;

– дані всіх членів домогосподарства: повне ПІБ, посвідчення особи, ідентифікаційний код, дата народження, номер рахунку у форматі IBAN для особи, яка відповідатиме за отримання допомоги для всього домогосподарства).

Також важливо додати номер документу та фото свідоцтва про народження чи іншого документу дітей.

Якщо певних даних не буде внесено до анкети або вони не відповідатимуть дійсності, це може призвести до негативного рішення щодо заявки і відмови у нарахуванні допомоги.

Які підтверджуючі документи необхідно додати?

Під час реєстрації необхідно буде вказати номер документу, який у вас доступний.

Будь ласка, уважно слідкуйте за інструкціями в анкеті.

Дуже важливо прослідкувати, щоб ви коректно вказали:

  • повне прізвище, ім’я та по-батькові голови домогосподарства, тобто людини, яка буде отримувати грошову допомогу на рахунок
  • ідентифікаційний код
  • номер рахунку у форматі IBAN
  • дані і фото свідоцтва про народження дітей, які вказані у заявці. 

Якщо у дитини є посвідчення дитини з інвалідністю, також важливо буде додати фото цього посвідчення.