У КОНТЕКСТІ БЕЗБАР’ЄРНОСТІ МИ СПРИЙМАЄМО МОВУ ЯК ОДИН З ІНСТРУМЕНТІВ ПОБУДОВИ СУСПІЛЬСТВА РІЗНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ
Чому
Бо те, як ми звертаємося до людини, демонструє наше ставлення до неї, може її надихнути або навпаки – спустошити.
Коли змінюються правила спілкування, змінюються і відносини між людьми, у громадах. Тому ми відмовляємося від «особливих потреб», не говоримо «інвалід» чи «неповносправний», уникаємо маскувальних слів, наприклад, «люди дощу».
І наскільки велика наша радість, коли запит на вивчення безбар’єрної мови надходить від органів державної влади. Напередодні наша виконавча директорка Оксана Збітнєва розповідала про етику спілкування з різними людьми представникам комунікаційних підрозділів МВС України.
Дякуємо за зустріч, і ще більше – за системний підхід, бо у цей день комунікаційники відомства пройшли також тренінги:
щодо важливості гендерно-чутливої мови та вживання фемінітивів
щодо використання коректної лексики і термінології у повідомленнях про домашнє і гендерно зумовлене насильство
Безбар’єрна мова стає нормою, і зацікавленість нею, бажання підвищувати рівень культури спілкування, є цьому підтвердженням.
«Сонячна людина» чи людина із синдромом Дауна? Переходьте на сайт «Довідника безбар’єрності», щоб пройти тест на власну толерантність – https://bf.in.ua.